środa, 18 grudnia 2013

Jeszcze kilka obrazków tego samego nieba






4 komentarze:

  1. Niesamowite....!!!
    U mnie nie ma takich widoków...a zachód wczorajszego księżyca podziwiałam...nad kościołem ;) niestety....ścisła zabudowa :(
    Pięknie...cudne te niebo.....nie mogę oczu oderwać....
    Powodzenia na wodach blogowych.....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania, witam. Pierwszy wpis dla przełamania lodów :)
    Niebo mam cudne często, bo odsłonięte akurat na najlepsze kierunki czyli wschód i zachód. Niestety trochę linie energetyczne psują widoki na zachód, ale cóż poradzić...
    Dzięki za miłe słowa.
    Co do wód blogowych... na razie ledwie utrzymuję się na powierzchni, muszę sobie jakieś koło ratunkowe załatwić ;) Próbowałam coś zrobić, żeby zdjęcia były większe, ale nic z tego nie wyszło (te z księżycem wstawiałam wg Twojej receptury). Ale jeszcze się nie poddam.

    OdpowiedzUsuń
  3. udało się!
    Cieszę się razem z Tobą.
    Zdjęcia są nieziemskie!
    Masz duży talent i wrażliwość
    Marta/Magnolia

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta, bardzo się cieszę, że Cię tu widzę! Bardzo, bardzo!
    Zdjęcia nieziemskie, bo podniebne ;) Dobrze, że w przyrodzie jest co fotografować. Talenty przemilczę :D

    OdpowiedzUsuń